انا خطيبي عنده مرض نفسي ومش عارفة اكمل ولا لا

انا خطيبي عنده مرض نفسي ومش عارفة اكمل ولا لا


 



السلام عليكم انا بجد محتارة جدا ومشتته ومحتاجه احكي لحد اووووي انا مخطوبه وخاطيبي صارحني انه جتله فتره وتعب نفسيا وراح لدكتور واخد دوا كان عنده حاجه اسمها اضطراب وجداني وهو لسه بياخد الدوا لحد دلوقتي مع ان الموضوع ده فات عليه حوالي 6 سنين وهو بيقولي ان العلاج النفسي صعب انه يتبطل بس هو الدكتور قلله الجرعه وهو هيبطله خالص بس قدام شوية بجد الموضوع ده قلقني جدا خاصه ان ماما بتقولي ان العلاج النفسي ممكن يأثر علي العلاقه الزوجية بجد الموضوع ده ضاغط بشكل كبير اوي علي نفسيتي بالاضافه ان انا محتاره مش عارفه اذا كان ده الشخص اللي هكون سعيده معاه فحياتي ولا لأ! هو من وقت متخطبنا مفكرش يجبلي هدية ولو بسيطه انا مش مادية بس عايزه اعرف ده بخل يعني ده حتي في مره نخرج فيها خلاني احاسب علي حاجه كنت دفعه حجز بس الفلوس كانت 30 ج كلام فارغ يعني بس انا اديتله الفلوس فايده عشان يحاسب الراجل واخدهم عادي جداا

وعايزه اعرف ازاي نخطط لحياتي فالخطوبه اي الجواز ؟؟




لارسال المشاكل ابعت رساله على البيدج هنـــا




 


ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق