خطيبي مغرور جدااااااااااااااااا.......اعمل ايه

خطيبي مغرور جدااااااااااااااااا.......اعمل ايه


السلام عليكم...انا هختصر عشان مش اتعبكم معايا وميرسي لاحد حد هيهتم ويرد عليا...انا بنت عاديه جد يعنى شكلي عادى جسمى وسط طولي عادى ..في ناس بتشوفنى حلوه لكن انا بشوفنى عاديه جدا والحمدلله بثق في نفسي المشكله انى مخطوبه لواحد مغروور اوى بنفسه يعنى كل كلامه معايا علي اساس انو احلي منى وانا قمحاويه وهو ابيض وكل شويه يقولي خسي خسي وانا اصلا عندى وزن زائد 10 كيلو يعنى في شهر ينزلو مش قصه ولا حاجه ...المهم هو حد طيب جداا وبيعرف ربنا ومحترم بس مشكلته انه شايف نفسه اوى عليا ...لدرجه انه بسببه هزلي جامد ثقتى بنفسي وقريب هيدمرها خالص ومش بيحسسنى انى انثي ...اتعامل معاه ازاى عشان اكسر عنده الحته دى .....ميرسي ليكوا واللي مش عنده حل يدعيلي ربنا يحلها من عنده



لارسال المشاكل ابعت رساله على البيدج هنـــا


ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق